onsdag den 14. juli 2010

solstik

Så fik bloggen solstik, eller rettere så blev jeg alligevel blog-sommerferie ramt af varmen.
Har ikke orket andet end at sidde og smelte, enten til min mors fødselsdag, havefest for naboerne i vores lille ejendom eller foran skærmen til noget VM.

Jeg som ellers overhovedet ikke interersserer mig for fodbold går nu rastløst rundt og mangler at der bliver sendt en kamp om aftenen haha. Har dog stadig ikke helt forstået alle udtrykkene og reglerne, men det kommer nok.

Appetitten har også ændret sig med det varme vejr og meloner, is, koldskål, eller salat er bare favoritterne ligenu. Har endnu ikke været på stranden, tænker at der er for mange mennesker og for varmt, men det kunne være at jeg skulle prøve det snart .

God sommer.

Anja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar