lørdag den 10. april 2010

Organisering

Jeg er sprængfyldt med energi idag og det er så fedt, for jeg troede jeg ville være smadret idag! Det har været en hård uge, fysisk såvel som mentalt, så jeg regnede med at føle mig tømmermandsagtig idag men nej.
Så jeg havde fået bugseret varer hjem til næsten en uge allerede inden kl 10.30 og da klokken var 12 var der lavet mad til de næste par dage;-) Det føles skønt at vide at næste uge er maden bare lige til at gå til.
Fuglene kvidrer i haven og jeg tror jeg trækker en stol derned med en bog og et tæppe, så jeg kan sidde og nyde forårsstemningen.

Her er billeder fra spa-hygge og tv-guf den anden dag.

Hav en skøn forårs-weekend alle sammen :-)

~Anja ~

4 kommentarer:

  1. Forresten.... jeg overgiver mig! Jeg er blevet fuldstændig vild med gojibær i min smoothie!! Mums!

    SvarSlet
  2. Ser super lækkert ud! :-) I LOVE GOJI-BÆR!
    Tak for inspiration til at lave mad til flere dage i træk. Hvordan varmer du det op, når du skal bruge det? Jeg er nemlig ikke selv så vild med mikroovnen og mangler inspiration...
    kh
    Annika

    SvarSlet
  3. Ja goji-bær i smoothies, gerne en tyk smoothie som man spiser med ske, er virkeligt dessert-agtigt lækkert!

    jeg varmer mad i mokro-bølgeovnen. Udfra de ting jeg har læst er det ikke så farligt for maden, men sørger for ikke at stå og glo ind i den imens da det skulle være strålerne der kan sive ud af revnerne der kunne være potentielt farlige for mennesker.

    SvarSlet
  4. Hvor ser det godt ud! Elsker også goji-bær som smoothie topping! Og faktisk er det også fantastisk lige at drysse en smule rå kakao henover også, hvis det er til dessertbrug. Yummy!

    SvarSlet