lørdag den 8. maj 2010

Skrivekløe

Jeg har ikke blogget her et stykke tid, jeg har nemlig ligget syg og fundet mig til rette i mit nye job som børnepasser.
Men i al den tid har jeg alligevel lidt af skrivekløe, både mht. at skrive blogs men også til at komme igang med den blog-roman/novelle/fortælling jeg tidligere så flot har annonceret at jeg vil skrive!

Og nu er der ingen undskyldninger for at komme igang, for jeg har fået min helt egen lille lette skønne pc som skabt til at skrive historier på! Uh hvor jeg glæder mig.

Så når der er blevet købt ind, fornyet togkort og spist mumselækker weekend frokost, og manden er sendt afsted ud i en skov for at lege med paintball geværer, så sætter jeg mig til tasterne og begynder :-)

Hav en fortryllende lørdag,

~Anja ~

Ingen kommentarer:

Send en kommentar