søndag den 13. februar 2011

Bagud

Når du læser dette blogindlæg vil du erfare hvor forvirret man kan blive hehe, manden havde bildt mig ind at det var uge 7 i denne uge og det medfødte følgende blogindlæg:

Jeg er bagud i denne uge. Med alt ligefra blogindlæg til aftaler med folk til at få læst den tårnhøje stak bøger biblioteket har lånt mig.

Jeg er så bagud at jeg har troet at vi var i uge 6; jeg har endda skrevet uge 6 diverse mange steder og været overbevist om at vi gik ind i uge 7... indtil her til aften hvor sandheden åbenbarede sig og jeg med kuglepen skulle rundt og rette alt muligt.

Sjovtnok har denne uge været en uge hvor meditation har været virkeligt i højsædet og jeg håber ikke at denne dejlige ting, tilstand, element i mit liv betyder at jeg sætter farten ned mentalt med en hel uge!

:-)

Til gengæld har jeg været til tiden med lektier på mit nye studie og forud med madlavning.

Nu vil jeg drikke mig en kop the og forberede mig selv på uge 7...jeg mener 8!

2 kommentarer:

  1. Øhm, Anja, vi er i uge 6 og starter på uge 7 i morgen... :)
    Håber du nyder det nye studie!
    Kh Eva

    SvarSlet
  2. haha I KNOW dette har jeg lige erfaret, har skældt Kenneth ud for at insistere hele aften på at det var uge 8 imorgen, nu skal jeg frem med rettepennen igen :-)

    SvarSlet