tirsdag den 1. februar 2011

Den første dag er den længste

Sådan føles det altid for mig, når det er første dag et sted. Idag var første dag på min nye uddannelse, og hold da op det er hårdt at suge nye indtryk til sig.


Først med bussen...

 Hvor der er en reklame der fortæller mig noget jeg ikke tror på! At der skulle findes et apotek i verden hvor tingene går hurtigt! As IF! ;-)


Der var masser af plads i bussen, så jeg satte mig på de gode sæder, selvom jeg hverken har en stok eller et barn, men kun en meget tung taske og en træt ryg med...fik selskab af en dame hvis næse begyndte at løbe da hun kom ind i varmen ( som hun informerede mig om, imens et brugt lommetørklæde blev fundet frem fra jakkelommen)


Så med S-toget nordpå...


Og hen på den nye uddannelse, hvor de blev ved med at fortælle os at de var meget glade for at vi var der, og vi fik mange tillykke'r med vores valg af uddannelse...


Fik grønt navneskilt på og skulle lege en navneleg, der gik ud på at slå folk i hovedet med en sammenrullet avis hvis man ikke kunne huske navnene...


Glemte noget af madpakken derhjemme, så raidede frugtkurven...


Så skulle vi sættes op på det trådløse netværk af en meget umotiverende og storsnakkende mand, det var dér min hovedpine begyndte...


Farvel nye sted, nu skal jeg hjem og slappe af...


Har nået bristepunktet af nye indtryk for idag...


Godnat :-)





2 kommentarer:

  1. Hvor fint! Sikke en sød beskrivelse af din dag. Og den der drypnæse dame i bussen, kunne måske godt være mig, bortset fra at jeg nok bare er typen der sidder og snøfter højt hele vejen, ELLER bruger ærmet...
    God skolelyst, håber du bliver glad for den.

    SvarSlet
  2. haha drypnæse-dame :-)
    Tak, jeg håber også jeg bliver glad for den .

    kh

    SvarSlet