fredag den 18. februar 2011

Drømmerier

Jeg har lige læst om overspringshandlinger ovre hos Hanne og jeg føler mig i dén grad ramt, men det er fredag så pyt med at jeg har lavet så lidt fornuftigt at det er lige før at det var ligegyldigt :-)

For jeg er i drømmehumør idag. Jeg drømmer om hunde, fordi jeg skal have en i år. Jeg læser hundebøger, ser programmer om uartige hunde på tv, kigge på legetøj, hundemad og rigtigt mange andre ting.
Og jeg får sådan en dejlig følelse indeni. Som gør mig så glad i låget, men som også godt kunne minde lidt om en lidt over-hysterisk stemning, som ellers kan overkomme os kvindfolk når den første baby er på vej.

For selvom min hvalp ikke er her endnu, ja så er kun det bedste godt nok til den! Der er blevet rynket på næsen adskillige gange og klikket væk fra hjemmeside, når hundefoderet ikke har været 100 procent øko og frit for alle mulige nasty fyldting. Åh ja, ingen tvivl om at jeg gerne vil have en kernesund hund ;-)

Nå men, jeg skal videre, der er masser af bøger om hundesprog og træning af hvalp jeg slet ikke har åbnet endnu....

kh
Anja

p.s. er du den lykkelige og heldige ejer af en hund allerede, så vil jeg lige tippe om en side jeg er faldet over, nemlig en side med dansk produceret hundefoder i god kvalitet! http://www.kingsmoor.dk/

2 kommentarer:

  1. Ja supergodt indlæg Hanne har skrevet!
    Og åh en lille vuf. Vi drømmer om en bomuldshund, de er allergivenlige, og vi har lavet en sparebøsse for at spare sammen til den (den koster noget der svarer til en kvadratmeter i det hus vi er ved at bygge, og det er ikke småpenge...)

    Om nogle weekender skal vi passe en af slagsen i 2 dage, så kan vi nemlig blive helt sikre på at min mand kan tåle den, så kryds alt hvad krydses kan, vi er nemlig også totalt hundeskruk hjemme hos os. GLÆDER mig til at høre mere om din lille Vuffi.

    SvarSlet
  2. åh dejligt med andre der er hundeskruk. Måtte lige google for jeg vidste ikke hvad en bomuldshund var, nej hvor er sådan en sød.

    Jeg håber din mand kan tåle den.
    Vores koster også en pæn klat penge så der spares også op.

    Bare rolig kan godt love at der kommer flere blogindlæg om vuffi ;-)

    SvarSlet