torsdag den 2. juni 2011

Det forkerte ben?

Vækkeuret ringede og jeg snoozede. Det ringede igen og jeg snoozede igen. Jeg stod op helt groggy imens jeg prøvede at slukke vækkeuret, hvilket var lidt svært da batterierne er så flade at man ingenting kan se på displayet.Jeg lavede en morgenmeditation og jeg havde et stort skænderi med min kære mand, som bare ikke forstod min kommunikation! Og den var da rimeligt tydeligt eller hvad?

Dagen fortsatte og den var ingenlunde dårlig. Men alligevel sådan lidt skæv. Jeg fik sagt og gjort alle de forkerte ting, og forstod ikke andre helt rigtigt, men alligevel var det hyggeligt nok. Blodsukkeret blev glemt og rutsjede nedad, solen brændte sig igennem solcremen og jeg var sulten og alligevel ikke sulten, ville gå en tur, men måske hellere sove?

Jeg tænkte på udtrykket "at få det forkerte ben ud af sengen". Det føles altså bare ikke sådan. Jeg fik jo begge mine egne ben med ud imorges, men måske var jeg bare stået for tidligt op? Før alle Anja-molekylerne var sat rigtigt sammen?

Sådan en dag er hverken en off-dag, en dårlig dag, en ligegyldig dag eller en nogenlunde dag. Den er mere sådan...BVMAH!

Nu er batterierne til vækkeuret sat i opladeren, lasagnen er i ovnen, der er rose-the m. honning i koppen og jeg tror jeg ved at jeg vil surfe på internettet og så i seng efter aftensmaden, og så bliver imorgen sikkert super fantastisk!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar