onsdag den 11. august 2010

Afslappende regnvejrsdag, synske evner og en boganbefaling!


Har nogle skønne dage, her sidst i min sommerferie. Har været på date med the husband (mad og film i biffen- kan man aldrig gå galt med) og har hyggesnakket i 1½ time med veninde som er i sommerhus ved Vesterhavet (ifølge hende selv i et luksussommerhus, fyldt med  billigt skrammel som går i stykker når man bruger det. Indtil videre er de minus et tørrestativ og en el-pisker, så der bliver ikke lavet mere kage eller vasket mere tøj :-) )
Og så guffer jeg den virkeligt dejligt underholdende bog i mig, med den skønne titel: Spacemermaid 1001 tårs tøsetanker, En weblog.

Den er allerede halvvejs tygget igennem, men den er perfekt til i dag hvor min krop bare er lidt træt og nyder at drikke Pukkas Relax the og ligge i sengen og skraldgrine af bog.

Ellers er jeg ved at udvikle mine synske evner rindtil nu formået at:

- drømme jeg besøgte min veninde som sad i en kæme hjørnesofa, til trods for at de ikke har sådan en, hvorefter jeg ringer til hende og får af vide at hun er i sommerhus hvor der ta-da: er en kæmpe hjørnesofa som har fået hende til at overveje at få sådan én hjem til!

- drømme jeg fik et fødesldagskort med 5000 kroner i, helt uden at jeg sådan egentlig havde gjort mig fortjent til det og ta-da....gæt selv resten.

ærgeligt at jeg ikke lige sådan kunne drømme at jeg fik et helt nyt gaskomfur, så de penge kunne bruges til noget sjovere...

Dr. Phil kuren virker på mere end ét plan: om aftenen er jeg virkeligt sulten! og morgenen efter har jeg tabt 500 gram! Jeg tror jeg vil stile efter et par hundrede gram mindre tabt, og lidt mindre sult om aftenen.

kh
Anja

3 kommentarer:

  1. Hey smukke, kan du ikke (liiiige) drømme, at jeg sidder på min altan i Paris og drikker lækker kaffe? Kh. Hanne

    PS: Har du ikke fødselsdag i januar?!?

    SvarSlet
  2. haha jeg skal gøre mit bedste forsøg, men det er ikke altid jeg selv er herre over det :-)

    jo min fødselsdag er i januar, og i drømmen var jeg også forundret og spurgte giveren der svarede at det var et gammelt fødselsdagskort. Det virkelige kort var heller ikke et med tillykke på.

    men altså hvis det lykkes mig at drømme om dig og Paris skal jeg nok lade dig det vide så du kan begynde at glæde dig ;-)

    SvarSlet
  3. Jeg glæder mig allerede ;-)

    SvarSlet