mandag den 2. august 2010

At være i nuet /zenfølelse



Kender du den dér følelse af at finde hjem til sig selv igen og så bare have heeelt ro indeni? Det kan vare fra meget kort tid til lang tid, alt fra minutter til dage?

Som regel har jeg det sådan det meste af sensommer/efterår eller når jeg bare accepterer at alt hvad der er i mit liv ligenu, uanset om det er godt eller skidt, bare er noget der er der ligenu og jeg ikke skal bekymre mig for meget om det for om lidt er det noget andet der fylder.

Lige nu blev jeg ramt af den der aaaah-følelse som godt kan gå hen og blive lidt melankolsk og næsten give sig udslag i trang til tårer på den gode måde :-)

Jeg synes denne sang opsummerer lige præcis mit humør idag, eller lige præcis hvad Eckhart Tolle taler om: at vi lever her og nu og en dag er det forbi, og lykken består i at fange øjeblikket og se det, mærke det og nyde det.

knus
Anja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar