tirsdag den 24. august 2010

Underlige ting!

Når man rejser med S-toget hver dag så får man altså lov til at se sine medmenneskers dårlige og gode sider i stor stil.

Men godt nok også diverse underlige ting, som den dame der stod meeeget tæt op af mig og brugte tandtråd nørmest hele vejen fra Emdrup til Nørreport!
Ulækkert! og meget underligt!

Og mens vi er ved underlige ting, så er der den hjemløse mand der sælger Hus Forbi nede ved min Kvickly. Hvorfor siger han "Køb Hus forbi" når man ER gået forbi ham og ind i butikken. Har tænkt over at det kunne være fordi der var mange der skal frem og tilbage, men det er altså bare HVER gang! Måske håber han at trænge ind i min hjerne så jeg kan huske at hæve en 20'er til ham og købe et eksemplar når jeg kommer ud?

I hvert tilfælde slår det aldrig fejl, at når den ene fod rammer Kvicklys dørtærskel så kommer hans anmodning højt og flot!

Jeg undrer mig en gang imellem over mine medmennesker, de er altså pudsige :-)

2 kommentarer:

  1. Hahaha, ja, livet er fyldt med små lommer af mærkværdigheder. Det er bare de færreste mennesker, der har overskud til at bemærke det :-)

    "Mennesker er gennemgående mærkelige, Hr. Skjern" - citat Elisabeth Friis

    SvarSlet
  2. Elisabeth Friis har ret må man sige :-)

    SvarSlet