lørdag den 7. august 2010

Så kører vi igen...vægttab

I forlængelse af min forrige blog og imens jeg stadig har motivationen, har jeg besluttet at kaste mig over Dr. Phil's vægttabsplan fra hans bog The Ultimate weight solution food guide, som kan købes her : http://www.amazon.co.uk/Ultimate-Weight-Solution-Food-Guide/dp/1416502084/ref=sr_1_6?ie=UTF8&s=books&qid=1281208839&sr=8-6

Den virker og er ret fornuftig men jeg har lige skulle af nogle andre veje som bla. Kernesund, som har lært mig om sundhed på mange og dybe planer, før jeg blev klar til igen at få styr på kalorieindtaget, for nuvel jeg er sund, men jeg spiser altså for meget af det og har svært ved at styre mængden :-)

Jeg starter med Rapid Start Diæten som varer 14 dage før man går videre til det der hedder stage 2, som man bliver på til man har nået sit mål, hvorefter man følger stage 3 resten af livet.

Jeg kan nu meget bedre se hvor jeg skal hen med et kropsidol i tankerne og velvidende om hvor min krop er og hvor den ikke er!

Den er ligenu til Pilates og et par gåture og det er okay, jeg er færdig med at tvinge mig selv ud i mere for det kommer tilbage og bider en i røven.
Respekt for kroppen er mit nye motto.

og så vender Elsk Dit Liv serien tilbage om et par dage...

indtil da,

toodles!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar