søndag den 3. april 2011

havedag

Har brugt det meste af søndagen på at være til havedag i ejerforeningen. Uh hvor bliver den fin når vi er færdige med den. Ligenu er den lidt sørgelig syntes jeg, men når syrenen og mirabelletræet springer ud bliver der så smukt.

Desværre kan vi ikke nå alt på en dag, men inde i mit hovede ser jeg for mig hvor skønt der bliver når det nye hegn kommer op, og redskabskuret og min fine køkkenhave som jeg ikke aner noget om...endnu.

Jeg kan huske at for en ca. 8 år siden var der en pige der anlagde køkkenhave på det kollegium hvor vi boede og det huede mig ikke. Dels fordi jeg slet ikke var interesseret i sådan noget dengang, men også fordi hun pløjede min yndlings solskinsplet op og anlagde noget der lignede...ja lort. Som så ikke blev passet. Hmpfr!

Nå men min køkkenhave skal være i højbede så min dårlige ryg kan være med, og så det bliver pænere end det minde jeg har fra kollegiet :-)

Nu skal jeg så bare lige lære noget om alt det her have halløj! Og går stadig og lærer om hunde halløj imens jeg krydser så mange fingre jeg kan og håber at der er nok hvalpe i kuldet til at jeg også kan få en .

Fortsat God Søndag derude.

Anja

1 kommentar: