onsdag den 20. april 2011

mere forår

Jeg har været lidt stille, fordi jeg har brugt min tid i sygesengen på at skrive min e-bog til Spipas' faste e-mail abonnenter. Men engang imellem har jeg lige gået ned i haven og nydt foråret dernede.

Jeg er inde i en lidt hård periode på grund af at min ryg ikke har det så godt, men jeg insisterer nu altså på at nyde alle de skønne ting som livet byder på alligevel, og som gør mig så glad.

Mine veje til zen på trods:

- at glædes over naboens glæde over deres nyfødte påske-baby
- at færdiggøre min e-bog som er fyldt med ting der gør mig glad, som jeg vil dele med andre.
- at nyde humlebierne på travl arbejdsopgave nede i havens blomster
- at nyde sneglene, der ser ud til bare at sidde hvor de gør, men i deres eget langsomme tempo er på vej et sted hen
- at glædes over at få øje på anemonerne der gemmer sig inde bagved syrenen
- at åbne vinduet og ligge i sengen og lytte til al den fuglesnak der foregår udenfor, og holde øje med skadens rede udenfor mit vindue. Mon jeg får set en skabe-unge snart?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar