lørdag den 30. april 2011

Nye blogs - mums!

NY! FALDT LIGE OVER DENNE HER IDAG, SOM ER FOR NØRDEDE MENNEKSER SOM MIG, DER ÆÆÆLSKER AT SKRIVE, TJEK DEN UD!

New Hampshire Writer's Network

Nogle gange falder man over nye blogs som er ligeså mums at fordøje som et stykke lækkert chokoladekage med flødeskum på toppen.

Jeg har lige fundet to som jeg har det sådan med :-)

Her er de (de er på engelsk). Har du nogle blogs du har det sådan med? Af danske blogs kan jeg iøvrigt anbefale den altid velskrevne http://www.itsapalace.com/ som er sådan et stykke lækkert chokoladekage :-)

Første slice af den mumse kage:

Occupation: Writer

Andet slice:

Lorena's epiphany

God fornøjelse :-)

Anja

2 kommentarer:

  1. Næh! Hov! Det var jo min! Hvor er du sød, jeg blev lige vildt overrasket. Tusind tak og lige over Anja, jeg nyder virkelig også din dejlige mumsede blog.

    SvarSlet
  2. Det var da så lidt anja, jege r helt vild med din blog, som jeg synes er i særklasse! Altid inspirerende og velskrevne indlæg. Love it!

    SvarSlet