fredag den 19. februar 2010

Bøger og råkost

Jeg har været på biblioteket idag, og det er så skønt. Læste Fit Living og Femina ganske gratis så gad jeg ikke mere og tullede hjem til en let frokost. Let mest fordi jeg ingen appetit har efter at være blevet ramt af en eller anden mavevirusting der cirkulerer rundt. Så lidt revne æbler og gulerod m. citron og hørfrøolie samt 2 små abrikosbrød blev det til.

Jeg har været nede og låne bogen Twilight- på dansk Tusmørke da jeg læste på nettet at mange fans af bøgerne syntes at filmen manglede helt essentielle samtaler og scener og efter at have debatteret med mig selv blev jeg enig med mig selv om at jeg bare er for nysgerrig. Jeg må vide hvad de taler om. Jeg syntes jo filmen kunne ikke være mere perfekt, så hvad kan der mon mangle ?

Så nu ligger den og venter i kø til jeg er færdig med Comitted af Elizabeth Gilbert og Derneæst en klassiker : Stormfulde Højder som jeg aldrig har læst.

Der bliver også tid til at lave en cd med numre man kan danse til på stuegulvet idag, for mit nytårsfortsæt er jo at nyde alting noget mere og det gælder også motion.

Så indtil videre er der fundet dansenumre frem med (og det ER tilladt at være uenig i min musiksmag haha)
Lady Gaga
Rasmus Seebach
Madonna
Pussycat Dolls
Shakira

forslag til noget der kan sætte hofterne i sving modtages gerne- er specielt glad for disco!

Ellers skal jeg bare nyde at jeg er ved at være rask, lave lidt yoga imorgen og købe en gave til min lillebror som fylder 25 på søndag!

God weekend!
~Anja ~

billede: Gladsaxe Bibliotek

Ingen kommentarer:

Send en kommentar