torsdag den 4. februar 2010

Jeg har ondt i mine arme!

Så fik jeg prøvet den sjove Body Groove DVD med Misty Tripoli!
Hold op hvor var det sjovt! Det var så sjovt at jeg for første gang i årevis ikke spekulerede så meget på om jeg kunne tåle disse øvelser, eller om programmet snart var slut.

Det var fedt at opdage at nogle øvelser slet ikke er så hårde for mig mere, så jeg gætter på at genoptræningen og sund kost alligevel har hjulpet en del.

For de uindviede kan jeg lige hurtigt forklare: Jeg har døjet med en rygskade i snart 10 år og de sidste 4 år har jeg forsøgt at behandle og arbejde selv på at få det bedre. Og bonussen er ikke udeblevet!

Jeg er IT- udfordret så det er ikke sikkert man kan se den, men jeg har prøvet at sætte videoen fra Yuotube ind, hvor man kan se et klip af programmet.

Men manner! Jeg har så ondt i mine triceps idag at du tror det er løgn! Og det sætter jo sin begrænsninger på motionen, ihvertfald den slags der involverer armene. Jeg syntes ellers at DVD'en var så sjov at jeg gerne ville lave den igen idag!

Så når lånetiden udløber må jeg ud og investere i den idag.

Jeg er helt høj, jeg ved at det er dokumenteret nu at der findes Runners High, mon der findes Yoga high også ?

Body-groove hilsener
~Anja ~

Ingen kommentarer:

Send en kommentar