mandag den 15. februar 2010

Rasmus Seebach

Af mærkelige årsager kan jeg ikke finde ud af at poste Youtube videoer mere på min blog, eller rettere sagt det er egentlig ikke mærkeligt- for jeg kan ikke finde knappen derinde til at trykke på- den er væk! Og det hjælper ikke at jeg i forvejene r it-udfordret!

Nå men altså, jeg er blevet lidt småforelsket, og det ikke i min mand, men en anden mand!
Og det er ikke på dén måde! ;-)

Men efter at jeg har erhvervet mig Rasmus Seebachs album, svæver jeg på en lyserød sky!
Det er så fedt det album, det rører mig på alle planer. Det sætter gang i tårerne, smilene og danse-moves'ne!!!
han har så fed en stemme, så god lyrik og fantastiske ørehænger-melodier- what's not to like?

Når jeg ikke lige danser rundt og synger med på Rasmus' sange, så laver jeg dydigt min yoga og Pilates og der er lidt fremskridt at spore på ryggens grad af stivhed- så skidtet virker jo!

nu skal jeg meditere lidt, inden jeg skal på hovedet i seng, første praktik dag i dette modul venter imorgen, så der skal kræfter til!

~Anja ~

2 kommentarer:

  1. Så enig! :-) Har du hørt Natteravn og Lidt i Fem?

    SvarSlet
  2. totalt favoritter! Jeg har hørt dem så meget og de er så gode. Lidt I fem har jo også henkastninger til Tommy Seebachs Disco Tango...

    SvarSlet