mandag den 28. juni 2010

Endelig sommer/finally summer!


Så blev det endelig sommer i Danmark! Jeg skyndte mig en tur på landet for at nyde at sidde ude i en stille have og bare nyde luften og solen igår. Vi har da en fin have herhjemme men tæt på vejen og da studenterkørsler er en ting der sker ca hvert 10 min. er der ikke så meget stilhed til at nyde sådan en smuk dag som igår var!

Jeg tog et billede af denne smukke snegl som ret godt symboliserer hvordan denne uge skal være for mig. Jeg har døbt den zen-uge og meget af den skal foregå ligesom sneglen: siddende et smukt sted og bare være. Og resten af tiden skal den foregå i snegletempo ;-)

Finally summer came to Denmark. I enjoy the good weather, especially in the countryside where it's oh so quiet ;-) Caught this snail doing what I intend to do this week; just sit and be and when I move I'll do it at snail pace. I call it Zen week ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar