torsdag den 24. juni 2010

sommersalat

Jeg må indrømme at jeg har haft svært ved at acceptere at jeg ikke har gidet grøntsager og frugt så meget de sidste 2 uger ;-)
Men så her til aften blev savnet alligevel for stort, for det er det fede ved at leve sundt: når man har haft en lille "ferie" madmæssigt så begynder man at savne de smukke farvede livgivende råvarer!
Så spontant gik jeg igang med at snitte grøntsager så de imorgen er klar til at blande sammen til en skøn salat, uhm hvor jeg glæder mig.

Jeg har taget mit eget råd fra Elsk dit liv indlægget og accepteret at jeg havde brug for ikke at spise så sundt fordi jeg havde fokus på noget andet. Ved at acceptere dette har jeg også lige indset hvor meget jeg har vundet; glæde ved sund mad igen istedet for at se det som en sur pligt, og indføring af nye spændende madvarer jeg nok ikke havde indlemmet i repetoiret hvis ikke jeg havde turde være lidt "uartig" og flirte med dem.

All is well og jeg glæder mig sådan til min salat imorgen.

kh
Anja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar