lørdag den 19. juni 2010

Sjov motion / Fun Exercise








Ovenstående videoer er en del af de videoer der holder mig inspireret på motionsfronten. Jeg elsker at mikse det hele rundt for ellers keder jeg mig alt for nemt og får det ikke gjort.
Den første video har jeg ikke afprøvet endnu den er for avanceret til mig, men jeg arbejder hen imod at kunne :-)

Ellers står den på gåture, og sjov dans i Sats (glæder mig til de lancerer zumba) plus mit nye styrketræningsprogram jeg fik lavet i Sats i onsdags.

Alt det krydrer jeg med mine Pilates DVD'er og min Yoga Groove DVD med Misty Tripoli og diverse ting jeg finder på http://www.iform.dk/ specielt er jeg glad for bikiniskolens øvelser pt.

Nu lyder det som om jeg ikke laver andet end at motionere, men for mig er det vigtigt med restitutionen da jeg nemt bliver påvirket i mine led. Spenderede således en fredag med at være afkræftet og syg med hovedpine pga. dansen i Sats, men hvis jeg virkelig lytter og ikke går igang med at motionere før tidligst 2 dage efter og jeg så laver noget helt andet end dans så er det at jeg langsomt bliver stærkere og bedre og bedre kan udfordre min krop uden at blive syg.

Så hvis der er nogen der læser med der føler det er lidt håbløst at gå igang med en skadet eller svag krop, så bare vid at der ER håb, men tålmodighed er det man kommer længst med.

Jeg klapper lige mig selv på skulderen for alt det sjove motion jeg har lavet i denne uge, hvor er jeg bare god! :-)

English summary: Above you can see some of the videos I use to keep me inspired. I get bored easily when it comes to exercise so I love to find Youtube videos to keep me inspired. I haven't tried the first one yet as I'm not strong enough, but I'm working on it.
For me resting in between sessions is important as I get sick easily due to my joints and muscles not being so strong yet (old back injury). But I pat myself on the back for all the exercise I have done this week, it was fun!
Patience is the key to staying motivated and hopeful I'll someday have the body I want and in the meantime I mix it up with videos like these, Yoga Groove with Misty Tripoli, Pilates DVD's and dance session and weight training at the gym.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar