torsdag den 28. oktober 2010

flade batterier...


...skal lades op, og i disse dage er jeg et helt fladt et af slagsen. Jeg forestiller mig at jeg er ét af de dér store fede nogle. De ser altid så hyggelige, og på en eller anden bizar måde, trygge ud. Så sådan ét vil jeg være hvis jeg skal vælge.

Men nu, helt seriøst, jeg har også lige måtte omdefinere igår og idag hvad der egentlig kan lade mig op.
Jeg havde en tid til en dejlig massage idag som jeg lige har aflyst. Jeg er småsyg og orker ærligt talt bare ikke at gå i bad, gøre mig klar og tage toget til København. For så at skulle klæde mig af og når jeg endelig er blevet afslappet så skulle klæde mig på igen og ud i kulden og hjem med toget.
Selve idéen om massage er meget batteri-opladende, men HANDLINGEN ville idag være drænende.
Så jeg bliver herhjemme i mine lilla natbukser og min strik-cardigan og trækker et tæppe om fødderne og stirrer ud på skyerne og de smukke efterårsfarvede træer.

Massagen gemmer jeg til en dag hvor den virkeligt vil gøre gavn.

Og for så lige at følge op på forrige indlæg om at fejre sine næsten-successer, så vil jeg idag råbe HURRA for:

- at næsten være kommet ud af døren imorges
- at jeg næsten fik lavet morgengymnastik ( hey, én strækøvelse, næ hov, to! er da næsten et helt program)
- at jeg næsten har fået bagt boller og støvsuget!

;-)
Anja

5 kommentarer:

  1. Ja, der skal strøm på batterierne! Hurrah!

    Kh. Hanne

    SvarSlet
  2. Nemlig! Strøm på! Godt du lader op. God bedring herfra!

    SvarSlet
  3. Skønt at læse hvordan du lader op! Og hvor er det sjovt, at vi nogle gange har så travlt med at holde fri og slappe af, at vi faktisk får planlagt alle mulige ting der nok faktisk ikke er så afslappende for os. Det er inspirerende at du lytter :-)

    SvarSlet
  4. Håber du er genopladelig :0)).
    Tak for et dejligt ærligt indlæg, der rammer lige i plet.
    Jeg har selv lige været småsyg(tænkte jubiie, jææææ var klar igen) overså helt og aldeledes at jeg kørte på engangsbatterier.
    Sååå nu har jeg dobbeltsiddet lungebetændelse, skal lære at få hjerne og krop til at samarbejde.
    Genopladelige tanker
    Anne-Mette

    SvarSlet
  5. Tak for alle jeres kommentarer, de varmer .
    Var ikke sikker på at jeg turde være ærlig, men jeg tror der kommer mere ærlighed på bloggen fremover.

    Annemone: rigtig god bedring til dig! Husk c-vitaminer, the og gode film! ;-)

    SvarSlet