fredag den 8. oktober 2010

Impression Overload!

Denne uge har været ét langt virvar af indtryk, så jeg nyder dælme at det er blevet weekend, og den står på zero activity! Jeg har endnu ikke fået anskaffet mig en kamera telefon så der er kun billeder af nogle af ugens indtryk.


En kop hvid tempel the fra Perchs, som jeg nyder ligenu imens jeg skriver denne blog.

Min nye smukke og smarte efterårsdug.

Den smukke rødkål, der ligner en labyrint ( eller mindre lækkert: en hjerne)

Den lækre æble / hyldebærblomst eddike fra Irma

Og de skønne saftige appelsiner, som tilsammen skulle bruges i en skøn forening med æble og dejlige julekrydderier til en rødkålssalat.

Alle de bøger jeg flittigt bruger ligenu



Billede fra Agnes Cupcakes' hjemmeside. Fik 2 stk i løbet af ugen ; Licourice og Blåbær, men må tilstå at det ikke var den store wauv-oplevelse. Skal det endelig være kage (og gerne en cupcake) så foretrækker jeg dem fra Illums bager.

Den nye cd fra Sharon Corr kører på repeat på Ipod'en og på computeren i denne uge. Yndlingsnumre er udover de instrumentale numre som jo bare ER lækre; Butterflies, Buenos Aires og Real World.
Ellers har jeg informatin overload på øverste etage da denne uge har budt på spansk grammatik marathon og ligenu er alle bøjninger og tiden bare én stor pærevælling ;-)

Hvordan har din uge været?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar