fredag den 22. oktober 2010

smagfuld efterårsferie

Nu er der næsten ikke mere efterårsferie tilbage og det skal blive spændende at se om jeg kan passe mine bukser igen på mandag, efter at have holdt mad-fest i bløde hyggebukser en uges tid ;-)

Nigella Lawson har været til stor inspiration, både via http://www.nigella.com/ , youtube videoer og hendes kogebøger som der er næsten lige så mange historier som opskrifter i.

Jeg har virkeligt nydt rub og stub af hver eneste ting jeg har kreeret i køkkenet (inklusive den røgforgiftning jeg vist fik givet os...)

Skidt være med at jeg både med vilje og uvilje ikke har fulgt nogle opskrifter særligt nøje, det hele har smagt yderst lækkert og det bedste har været at have tid til at lave det og spise det. Nu ser jeg frem til juleferien ;-)

Har du nydt efterårsferien?

Kærlig Hilsen

Anja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar