onsdag den 20. januar 2010

Bidt af en gal vampyr ?


Ja jeg har jo ikke været med på Twilight feberen før nu, men hvor er jeg glad for at jeg gjorde.
Der er altså et eller andet med mig og vampy-film! Jeg er jo egentlig hunderæd for at se dem, hvilket er forståeligt for dem som kender mig, der ved hvor livlig en fantasi jeg har, og hvor lidt der skal til for at vække den til live .
Ikke desto mindre, gik jeg alene i biografen og så New Moon, som er nummer 2 i historien om Bella og hendes udkårne, vampyren Edward.

Historien minder om de mange timer jeg spenderede som teenager og ung kvinde i tyverne, med at sidde fængslet til tv'et hver søndag og se Buffy på Tv2. den fantastiske rutsjebanetur når en udødelig som egentlig ikke burde have en sjæl, alligevel bliver forelsket i en dødelig, som gengælder følelserne.
Åh det er romatik af højeste kaliber og jeg falder for den hver gang.

En anden ting jeg lagde mærke til var hvor mange fyre der var inde og se den, uden kærester vel og mærke.....men synes nu at et par stykker af dem larmede lidt vel meget hver gang det blev lidt intimt, de kunne nok ikke så godt tåle al den kærlighed haha.

Men ihvertfald , nogle megagode film, som sidder under huden og giver gode følelser resten af dagen.

~Anja~

4 kommentarer:

  1. Haha.. du må indvie mig - jeg forstår det ikke :-)

    Kh. Hanne

    SvarSlet
  2. forstår det ikke ? *kradser sig i håret!* hvad er der ikke at forstå haha! jeg må vist indvie dig i vampyrernes verden kan jeg høre på det hele haha

    SvarSlet
  3. Jeg selv er helt vild med True Blood-serien, der kører på Zulu. Den er meget dyster og sexy.

    SvarSlet
  4. jeg har godt set at den kører men har aldrig fået set den fra starten, kunne eller sgodt tænke mig, måske man kan leje den i Blockbuster...

    SvarSlet