fredag den 29. januar 2010

Hip Hurra for Hanna og Hilde!



       
Idag skulle jeg have været til reception for Københavns fedeste, smukkeste og bedste klinik nemlig Klinik Westend på Vesterbrogade!
Der huserer de 2 smukke damer fysioterapeut & personlig træner Hilde og osteopaten Hanna som har hjulpet mig med min ryg.
Jeg havde virkelig glædet mig, for jeg ved at det er så fedt for dem endelig at være i samme klinik og så ovenikøbet deres egen som er så flot.

Men min dumme forkølelse holder stædigt ved og jeg må nøjes med at fejre dem her på min blog!

De er så dygtige og rare de to, og hvis jeg møder nogen på min vej med ondt et eller andet sted så tøver jeg ikke med at sende dem til Hilde eller Hanna, for de er mere end pengene værd, og jeg ved at dem som på min anbefaling har opsøgt dem, syntes det samme.

Så Hip Hip Hurra for at de findes, og kan findes nemt på Vesterbrogade, for uden dem ville jeg stadig leve i et helvede med smerter og piller.
Kig endelig ind på deres hjemmeside: http://www.klinikwestend.dk/

~Anja~

Ingen kommentarer:

Send en kommentar