torsdag den 14. januar 2010

Fødselsdag!

Jeg fylder 30 år idag og det har jeg glædet mig til! Ingen 30-års krise her nej tak! Måske kommer den når jeg fylder 40, måske har jeg bare haft kriser nok? Hvem ved and who cares?

Jeg havde egentlig troet at jeg ville holde et brag af en fest! Virkelig sådan markere territorium og sige HALLO nu er jeg ankommet til trediverne! Men da jeg jo har lovet mig selv at nyde livet mere (jvf. sidste blog om nytårsfortsætter) så mærkede jeg efter og fandt ud af at jeg aldrig har været og aldrig kommer til at blive et festmenneske i dén forstand, så det bliver som sædvanlig bedsteforældrene, forældrene og brormand m. kæreste, der kommer til nej ikke boller og lagkage, men roastbeef, rissalat, hjemmepresset grøntsagsjuice og sund konfekt mums!

For hvad vil jeg egentlig hvis jeg ikke vil holde kæmpefest? Jeg vil tulle rundt og nyde dagen i stilhed (kun afbrudt af frokost med min far) og bare nyde hvor godt det er at være 30.
Og så vil jeg rejse, hvorhen er uvist, men et af de steder jeg hemmeligt går og drømmer om, hvis ikke man kan få en rejse i gave af sig selv og sin mand når man bliver 30 hvad kan man så ? :-)

Life's good, så tillykke til mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar