mandag den 11. januar 2010

Nytårsfortsætter!

Så kaster jeg mig ud i at blogge her, ikke bare om kernesund livsstil men om alt muligt andet der rører sig i mit liv. Fordi jeg hra lyst.
Og mit nytårsfortsæt er at nyde livet mere i år 2010 og derfor må jeg hellere kaste mig ud i at gøre ting som jeg synes er sjove :-)

Nytårsfortsætter plejer jo at være sådan nogle besværlige bæster der ikke er til at holde, men det er nok fordi man ikke rigtigt gider når det nye er gået af...lidt ligesom at være 5 år og have fået nok af den hamster man fik.

Og det lyder jo egentligt rimeligt tilforladeligt det med at nyde ikke? Men det er faktisk sværere end som så, da "man" (læs: jeg) jo er voksen nu og så er det noget med at yde før man...nå ja nyder.
Problemet med det (har jeg erfaret) er at der sjældent bliver tid til så meget nydelse så!

Men altså det skal sgu prøves af, for hvorfor skal livet være så kedeligt? Og tænk hvis man kunne blive bedre til at nyde det kedelige fordi det var ok det var der, for nu blev det afbrudt af sjove ting også?

Nu vil jeg smide mig i sofaen og helt UDEN dårlig samvittighed over at det ikke er en fagbog, nyde mit nyindkøbte dameblad :-)

Nydelsesfulde hilsener,
Anja

2 kommentarer:

  1. Det besynderlige ved nydelse er, at man (læs: du og jeg - og alle andre) skal finde ud af, hvad det er, som man faktisk nyder...

    Hvilke stunder, øjeblikke, timer, minutter er det, vi nyder aller mest? Se, det kan være et svært spørgsmål...

    SvarSlet
  2. god pointe Hanne! For man kan godt gå rundt og tro at man nyder noget fordi det i verdenen klassificeres som nydelse, via medier eller bare at andre man kender nyder det, men i virkeligheden giver det ikke den der rigtige nydelse hos en selv.

    SvarSlet