torsdag den 28. januar 2010

Udvikling

Selvudvikling


Jeg har simpelthen ikke kunnet med Sofia Manning. Før nu. Hver gang jeg er begyndt at læse en artikel om hende, af hende eller med hende, så er jeg stoppet igen efter et minuts tid. Så var det for kedeligt eller jeg læste ikke rigtigt hvad der stod.

Det har faktisk undret mig lidt, for er det bare det at coaching kan være kedeligt at læse om? Eller er det fordi det er for svært for mig? Altså kunne jeg måske ligefrem have godt af at læse det?

Det måtte sættes på en prøve, for jeg synes jo at hun ser så tiltalende ud, og hun må jo kunne et eller andet når hun er alle vegne, og de ting jeg har opsnappet om hendes liv, virker spændende. Hun virker inspirerende.

Derfor har det været virkeligt mærkeligt at jeg sådan nærmest prøver at undgå hende, selvom jeg samtidig drages imod hende…

Nu har jeg taget springet og anskaffet mig hendes bog ”Hvad Venter Du Egentlig På?” (i øvrigt ironisk rammende titel).



Og det sjove er at jeg er hooked fra side 1 ! Og har endda også tilmeldt mig et lille gratis ekstrakursus på 7 uger der følger med bogen hvis man har lyst, det kan findes på www.hvadventerduegentligpaa.dk

I denne uge skal jeg skrive frygtdagbog og det er noget af en øjenåbner! For selvom jeg genkender de ting jeg skriver ned, så er det lidt underligt at se det sort på hvidt. Og også meget afslørende…

Fortsættelse følger.

~Anja~

Ingen kommentarer:

Send en kommentar