torsdag den 9. december 2010

All good things must come to an end...

men øv altså, hvorfor kommer enden på gode ting hurtigere end på dårlige ting?

Er i det vemodige hjørne idag, denne sidste skoledag på mit spanskhold. Nu hvor jeg endelig er ved at komme op i gear og få batterierne ladet ordentligt, op så er det slut.Jeg har været syg fra skole i sidste uge, så jeg har virkeligt suget til mig og nydt de dage der var i denne.

Farvel og tak (jeg sætter virkeligt pris på):

- at lave noget hver dag jeg glædede mig til uanset hvor træt og syg jeg ellers var
- til sjov og lærerig undervisning
-til lektier der var en leg at lave
-til at gå på et hold hvor alle behandlede hinanden ordentligt og der var god stemning
- til at lære de spændende mennesker at kende på holdet
- til de indsigter og aha-oplevelser jeg fik af de mennesker

Jeg glæder mig til studiegruppe og eksamen i næste uge, fordi det er den sidste rest af dette forløb jeg får med, jeg vil suge det som værdifuld blomsternektar til mit sind.

Og så vil jeg se frem til:
- en  lang ferie hvor der skal regeneres
- masser af tid til mine skriveprojekter
-at der skal dyrkes intensivt Pilates
- at jeg skal på kursus i åndedrættet

Energi-status: udover hoste og bihulebetændelse/forkølelse som trækker ud i det uendelige, kan det mærkes nu at der er blevet foretaget nogle ændringer. Jeg tager nu 4000 IU D-vitamin (på lægens ordre) , jerntabletter og får indsprøjtet B12 vitamin en gang imellem hos lægen.  Der er forbedringer at spore!
Har haft et par dage nu, hvor jeg har kunne gå fra skole til en aftale og så hjem og lave mad og lektier uden at få det dårligt :-)

Nu skal jeg bre pleje mig selv og sidde og passe på mine gode minder fra dette spansk kursus, tænk engang hvor heldig man er når man oplever i et ½ år af sit liv, at få lov at lave noget der føles som en leg. Jeg har virkeligt været heldig.

kh
Anja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar