torsdag den 30. december 2010

Status

Jeg bliver ved med at udskyde at skrive et nyt blogindlæg her, fordi der er så meget at se til, og i mellemtiden hober tingene sig op, af det jeg gerne vil dele med jer. jeg vil bruge nytårsweekenden på at få skrevet dem ned og postet dem :-)

Jeg kan ikke undgå at kaste et tilbageblik på 2010, der jo også var året jeg startede med at blogge.
Mit nytårsforsæt for dette år var at jeg skulle nyde alting mere. Og det var et rigtig godt forsæt, der ihvertfald har været en del nemmere at holde end de gængse "fix-dig-selv-og-dit-liv" forsætter!

Men det har godt nok også været en udfordring at nyde når jeg har været syg, hvilket jeg har brugt meget af året på at være.
status ser sådan ud:

4 måneder ialt brugt på diverse lufvejsinfektioner
3 måneder brugt på ledsmerter
4 måneder brugt på at være fysisk og psykisk træt/udmattet

ja, det efterlader en enkelt måned hvor jeg åbenbart har været rask.
Men alligevel har jeg nydt mit liv meget mere end nogensinde før! Fordi jeg har haft det i bevidstheden at jeg skulle finde glæden i mit liv.
Så nu her på en af årets sidste dage, med mere energi, færre ledsmerter og kun en snert af forkølelse har jeg det virkeligt godt og er spændt på om nydelsen kan fortsætte og nå nye højder næste år.

jeg har endnu ikke sat mig fast på næste års nytårsforsæt men det kommer til at handle om at være mere autentisk; at leve mit liv i overensstemmelse med min mavefornemmelse.

Det skal nok blive spændende!

Godt Nytår!

knus
Anja

2 kommentarer:

  1. Har du sat dig fast på dit fortsæt nu? selvom du har været meget syg i 2010, så er det dejligt at høre at du har beholdt fokus på nydelse og glæde. Jeg håber det hænger ved resten af dit liv :) Kh Anja

    SvarSlet
  2. jeg tror jeg har sat mig fast på:
    Sæt tempoet ned, og følg med mavefornemmelsen!

    Tak fordi du spurgte, det gjorde at jeg fik fokuseret på det rette tidspunkt og kunne vælge :-)

    SvarSlet