fredag den 3. december 2010

Jul uden sul

...eller?

Har besluttet mig for at smovse præcis på disse dage : 24-25. december og 31dec.-1. jan.
Bliver det ikke kedeligt uden gløgg, klejner, chokoladejulemænd,risengrød etc.?

Næ.Det gør det ikke, det bliver en fest, for hvorfor skal man vente til januar med alle de sunde ting? Jeg vil have det godt nu!

Min decemberhygge bliver med grøntsagsjuicer og supper, lækre vintersalater med skønne hjemmelaved dressinger og dejligt kød. Bærsmoothies med lækre gojibær og grøn the, ingefær og lakrids MUMS!

Hvorfor? Fordi min krop er presset, den har ikke brug for at jeg presser den yderligere, den har snarere brug for alt den hjælp den kan få og der er ikke meget hjælp i det meste julemad og guf.

Hellig? jep i dén grad føler jeg mig hellig indvendig, men det føles godt. For jeg er ligeglad hvad andre spiser, så længe de er GLADE.

Hvad skal du spise i december for at være glad?

kh
Anja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar