søndag den 19. december 2010

tju-hej hvor det går!

Eksamen "overstået" med et 10-tal og julen nærmer sig....det kan næsten være svært at følge med!

Er det ikke kineserne der siger at man skal stoppe op og vente på sin sjæl, hvis man har haft travlt?
Det er ihvertfald meget rammende for hvad jeg lige skal ;-)

Specielt når nu jeg er så sprængfyldt af idéer til artikler, blog-indlæg og bøger om stress og hvordan man får mindre af den!

Imens jeg venter på at min sjæl indhenter mig,er jeg dog "kommet til" at skrive en e-bog med 3 tips der er nemme at integrere her i juleferien. Den er GRATIS og hvis du vil have fingre i den, skal du gå ind på Spipas og tilmelde din e-mail til e-mail abonnement i den grønne kasse til højre (det er nemt at afmelde igen, hvis du ikke længere vil have tips i indboksen).

Når du så er meldt til, kommer e-bogen i din indbakke den 23. december, så du kan nå at få udbytte af tipsene i hele juleferien.

kh
Anja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar