søndag den 2. januar 2011

Notesbøger

Jeg elsker notesbøger!
Og disse tre er lige hvad jeg havde i tankerne, virkeligt!
Jeg gik på jagt kort før nytår, men gik i alle andre butikker end min lokale Tiger, for sidst jeg var der havde de intet, kun bittesmå sølle notesbøger, og det kunne jeg jo ikke bruge til noget. Nej så jeg gik alle steder hen; boghandleren, Kvickly, den kinesiske købmand, Netto...og tilsidst gik jeg lige i Tiger og dér havde de sørme fået notesbøger med smukke omslag!



Og jeg VILLE have omslaget skulle være pænt, for de skal bruges til at skrive nytårsvisioner og ande refleksioner i. Og det kan jeg ikke bare skrive i en almindelig kedelig bog ;-)

Den blå er til min nytårsbagua, som jeg er lidt bagud med.
Den røde er til mine refleksioner og øvelser imens jeg læser Slank dig let
Den grønne er til øvelser og refleksioner imens jeg læser Find din passion-på 4 uger

Det skal nok blive et spændende 2011!

kh
Anja

4 kommentarer:

  1. Uh, jeg elsker også notesbøger...Må jeg lige høre hvad en nytårsbagua er? Kender godt bagua fra Feng Shui, men ikke en nytårbagua? Spændende!

    SvarSlet
  2. Jeg har ikke voldsom meget forstand på dette emne, men man tager en bagua og så skriver man for hvert felt hvad man ønsker sig i dette år/næste år, og HVORDAN man vil prøve at få ønsket til at gå i opfyldelse.

    f.eks. hvis man ønsker sig mere i løn, så skriver man hvilke tiltag man vil gøre for at få det til at ske.

    Jeg har fået idéen fra et nyhedsbrev fra http://www.klinik-lyspunkt.dk/index.htm

    Jeg har tegnet baguaen ind forrest i notesbogen og skriver så på de følgende sider.

    Har dog haft så meget at se til at jeg mangler over halvdelen, men det er okay med mig, jeg går og hygger med det.

    SvarSlet
  3. Fedt! Det lyder liiiige som noget for mig! Dejligt praktisk, logisk og lige til at gå til. Den slags er ren kryds og tværs for min hjerne. Tak for tippet, jeg søger lidt på det, og går i gang med det vuns.

    SvarSlet
  4. det var så lidt!
    Jeg synes også det er skønt oppe i hovedet ;-)

    SvarSlet