lørdag den 8. maj 2010

Dagens kup- og hjemmebag

Så blev jeg belønnet for at trække mig selv ned i Kvickly til trods for at jeg bare ikke gad- der scorede jeg nemlig lige Twilight bøger nr. 1 og 2 i rækken nemlig Twilight/Tusmørke og New Moon/Nymåne til den nette sum af 89.95 kr. stk. Bare ærgeligt at jeg ikke kunne få dem med originalcoveret og at Eclipse/Formørkelse og Breaking Dawn/Daggry , henholdsvis nr. 3 og 4 i rækken, stadig kostede 299 kr. Men min glæde ville ingen ende tage hele vejen hjem med dem i hånden, for jeg havde tænkt at det ville vare noget tid før jeg fik råd til disse mega gode bøger.
Vel hjemme igen, kastede jeg mig over at spise disse skønne hjemmebagte gluten og mælkefrie boller, som smager godt med nærmest alt på!
Såsom: Streich med basilikum (vegetabilsk smørepålæg baseret på solsikkekerner), Mayonnaise og Serrano skine eller æg og bacon, abrikossyltøg fra Fior Di Friutta (sukkerfri,sødet m. æblesaft) eller varianten skovbær og peanutbutter, eller...you get it, de smager godt med nærmest alt på ;-)

Håber min hjemmelavede soyayoghurt som står og hygger sig til imorgen, bliver lige så vellykket.

kh.
~Anja ~

1 kommentar:

  1. Hej Anja,
    Har du opskriften på bollerne? De ser lækre ud ;o)

    SvarSlet