søndag den 16. maj 2010

Invitation. Vær med i mit blog-projekt.

Jeg læser som skrevet i forrige blog lige pt. Ranvita La Cour's bog Elsk Dit Hjem og den gav mig en idé.
Egentlig var det først en bog-idé jeg fik,men ville mere end "bare" udgive en bog. Jeg vil i dialog med andre, inspirere andre og lade mig inspirere af dem.
Koncepter som Kernesund Familie og Powerprinsesse er voldsomt populære netop fordi det ikke længere er en envejs kommunikation imellem idéhaveren og publikum.

Hvad er det så for en idé jeg snakker om?

Mit nye blog-koncept som er Elsk Dit Liv fra A-Å.

Jeg har ikke altid elsket livet, nogle gange har jeg ikke engang kunne lide det, andre gange har det været et had-kærlighedsforhold, men her i mit 30. år syntes jeg at livsglæden er tilstede hver dag og det har meget at gøre med at leve MIT liv og ikke længere prøve at følge et ideal, omend at jeg da stadig går i den fælde. Det tror jeg aldrig man kan holde op med og det er jo også med til at udvikle en.

Hvert indlæg vil desuden have et spørgsmål til jer læsere som I meget gerne må svare på hvis I har lyst, husk man også kan svare anonymt, for I får jo mit take på det emne jeg har taget op, og det er jo kun min sandhed, men vil vældig gerne høre andres mening eller tip til emnet.

Hvis jeg har et tip til en god bog,en film, et stykke musik, en hjemmeside eller andet der vedrører emnet så smider jeg det endelig og opfordrer jer til også at dele jeres.

Jeg håber I vil kunne lide denne nye form på bloggen, da jeg selv er helt tændt af idéen, og længe har ledt efter en overordnet form til min blog.

kh.
Anja

2 kommentarer:

  1. det lyder spændende. glæder mig til at du går "rigtigt" i gang. vh katrine

    SvarSlet
  2. det lyder super spændende, Anja! Jeg glæder mig til at følge projektet :)
    /Eva

    SvarSlet