søndag den 30. maj 2010

Stille

Der har været stille længere tid her på bloggen end jeg regnede med, da jeg lige blev syg, men det næste indlæg i Elsk Dit Liv kommer snart og er som det første til debat/diskussion/kommentering.

Jeg spenderede en rum tid igår, med at kigge ud af vinduet og se på fugle og egern fistre rundt i den nyfriserede have efter boligforeningens havedag. Det var ligesom om at de fandt det ligeså spændende at der var blevet ryddet op som menneskene. De så ihvertfald ud til at nyde omgivelserne.
Egernet havde endda inviteret en ven på besøg, og der er intet som at se to glade egerne hoppe rundt på min græsplæne som kan fremkalde en følelse af zen indeni mig :-)

kh
Anja

2 kommentarer:

  1. Tak for din dejlige blog, søde Anja:P Den inspirede mig meget (fra kernesund siden, ind på denne din egen blog, og videre ind på andre sider der inspirede mig.. alt sammen brændstof på min mølle LIGE præcis iht arbejdsproblematikken!/ arbejdspassionen;-)

    De kærligste hilsner
    M. Cecillie. Zoneterapeut!

    SvarSlet