lørdag den 15. maj 2010

Sommer?

Hvor bliver du af Sommer? Eller hvad med din søster Forår?
Nå men altså når nu man har sådan en dejlig weekend at gøre godt med og jeg har fået nok af at være udenfor og blive plaskevåd,hvilket slet ikke er særligt sjovt når man mangler et par gode gummistøvler, så har jeg besluttet at lege sommer indenfor.
Jeg har simpelthen bestemt mig for at jeg er på ferie i sommerhus og har derfor pyntet op med hvide smukke blomster som jeg synes passer til sommerhus og strandstemning. Så har jeg brygget mig en kop the og sat mig i sofaen med Elsk Dit Hjem af Ranvita La Cour.

Billedet er af den lillebitte buket jeg lavede af rester fra buketten til stuen til soveværelse,t og puttede i den flødekande som er så fin, men aldrig bliver brugt, da vi er et mere eller mindre mælkefrit hjem og fløde bliver der serveret endnu mindre af .

Så nu kan jeg også være på ferie i soveværelset, det er bare dejligt.

~Anja~

Ingen kommentarer:

Send en kommentar