tirsdag den 30. november 2010

Fuld fart frem-liggende i sengen

Kan du set det for dig? Overkskriften giver mig sådan et billede af et barn, der leger sørøverskib i nattøj fra sygesengen. Jeg må grine lidt af det billede et øjeblik. Men billedet er af mig, for jeg føler jeg rykker mig med fuld fart frem som en anden kaptajn der endelig har fundet kursen og nu skal indhente spildt tid. Men samtidig har jeg nærmest været stavnsbundet til min seng på grund af sygdom.

Udover penicillin har jeg nogle andre hjælpere i ærmet (eller rettere i maden) som skal hjælpe mig over min sygdom og ud af sengen.

Her kan jeg så passende fejre en fuldbyrdet succes: HURRA for at jeg KOM i skole idag!

Nå men altså, når man er susende fuld af kreativ energi og har travlt med at få researchet til artikler til Spipas , koordineret opgaver og skrevet kapitler til min bog , lave lektier, klippe klistre til vison maps/books (laver en blog om dette spændende redskab snart) og læse Pernille Melsteds " Udlev din passion - på 4 uger " ja så har man brug for flere ting der booster energiniveauet og immunforsvaret.

Herunder kan du se nogle ting der hjælper min forkølelse på vej; D-vitamin og hybenpulver til smoothien, som jeg topper med Acai-bær, som er fyldt med antioxidanter og c-vitamin. Og når næsen er blevet rød er smører jeg den jævnligt med min gele fra Liz Earle som fugter og beroliger den slidte næse.








Jeg håber i alle holder jer snue-fri derude.

kh
Anja

2 kommentarer:

  1. God bedring kære Anja. Du får mail-svar snart, men er lige i lidt travlhed, så aftenerne bruges på mig og kun mig :-)

    Kh J

    SvarSlet
  2. Tak Julie ;-)
    Fornuftig tanke at fokusere på dig selv :-)

    SvarSlet