mandag den 6. september 2010

Fed weekend, flad mave ?



Denne weekend som allerede er så langt væk at det er nået at blive tirsdag før jeg skrev om den, har været en rigtig god en af slagsen. Jeg har fået lavet alle de ting jeg gerne ville helt sådan i ro og mag!

Højdepunkter der kan fremhæves:

- At se The last Airbender som er en sød og smuk film, egnet fra 11 år. Derfor skal man ikke forvente store dybe samtaler eller voldelige slagsmål. Den er fyldt med meget smukke kamp sekvenser og minder mig lidt om dengang jeg var i biffen med min far som lille og se Den Uendelige Historie :-)

- At læse Spis Maven Flad og spise efter bogens anvisninger. Tænk hvis jeg endelig kunne holde op med at ligne én der skal føde lige om lidt?! Og maden er ret mættende skal jeg sige, omend at det er noget af en kovending (haha indså lige joken!) at gå fra at holde sig fra mælkeprodukter til at spise dem i stor stil!

- Rabarber Chun me the fra Chaya. Fik den i værtindegave til nytår og den er min nummer et! Det føles bare så meget som forkælelse når jeg laver en kop af den, og den bliver selvfølgelig altid serveret i min flotteste kop :-)

kh
Anja

1 kommentar: