torsdag den 30. september 2010

klodsmajor og duft-zen

Stod op i morges og tænkte "hey, hvor er det egentligt vildt at jeg kan komme så hurtigt ud af senge, og føle mig så frisk, når jeg troede det ville blive svært" men desværre betød det ikke en dag med et kæmpe overskud...
Meget underligt. Jeg har følt mig "sat forkert sammen" idag, som om at nogen havde rystet posen med alle Anja-molekylerne og hældt mig ud før tid. Jeg har været irriteret på andre mennesker fordi de talte, faldet over dørtrin og snublet over brosten. Men alligevel har jeg ikke været i surt vrantent humør, og selv ikke de lækre cupcakes jeg så da jeg gik forbi det sindsygt lækre nye bageri Agnes Cupcakes, kunne lokke. Jeg havde ikke behov for at have ondt af mig selv selvom jeg var lidt forkert idag.

Dét som jeg oplevede som værende "sat forkert sammen" var et virkeligheden bare et udtryk fra mit inderste om at idag er jeg bare lidt indadvendt og vil gerne være for mig selv og gøre tingene i mit tempo.

Så var det jo ikke så dårligt at det var idag jeg skulle prøve min første massage hos Carina fra http://www.sundform.dk/  Det var bare skønt, på alle de rigtige måder, lige fra jeg kom ind af døren. Man bliver mødt af de skønneste duftindtryk, der med det samme sender én i total zen-spa-agtig tilstand! Og servicen er bare i top! Følte mig virkelig veltilpas og mødt med tid, samtale og forståelse og jeg gik smilende derfra med en følelse i maven af at virkeligt have plejet mig selv.

Sundform ligger tilfældigvis ved siden af Perchs the handel, som bød på dagens andet sanseindtryk. Jeg måtte bare ind og have nogle nye theer ( man kan ikke få for mange!) og kom ud med 2 skønne hvide theer, der fik min skoletaske til at dufte hele vejen hjem i toget ;-)




Den første kop er allerede drukket og var hvid the med karamel og vanille, mums! Det er virkeligt en skam at man ikke kan sende dufte igennem internettet!

Næste kop skal jeg ud og brygge og det er Hvid tempel the, som vist er meget passende på sådan en indadvendt dag som idag :-)

Prøv selv at gå ind i Perch's og lad næseborene blive fortryllede http://www.perchs.dk/

1 kommentar:

  1. Hvilken dejlig dag, Anja. Dejligt inspirerende at du er så god til at mærke efter og handle på hvad din krop fortæller dig.

    Kærlige hilsener
    Annika
    www.annikagran.dk

    SvarSlet