mandag den 20. september 2010

I love my O Magazine!

Jeg blev så glad da jeg åbnede postkasen idag og så at mit Oprah blad var kommet!
At sidde med det blad i hånden er bare så dejligt, ren zen-følelse. Jeg laver gerne et helt lille ritual ud af det. The og kiks eller et dejligt tæppe i sofaen.

Det er så farverigt og spækket med alt fra lækker lækker ( virkeligt lækker!) mad, til gode artikler, lækre modereportager som jeg af en eller anden grund tit bedre kan relatere til end dem i de danske blade, til gode interviews. Der er alt fra seriøst til skønhed i det blad og så koster det næsten ingenting!
Medmindre man altså vil købe det herhjemme, hvilket der bare overhovedet ikke er grund til. Som abonnent får du det før tid og billigere end et Femina/Alt for damerne!!!

I mange år har det været en gave til mig selv og jeg har lige fornyet mit abonnement. Denne gang kun for et år så prisen per blad ligger på omkring en tyver, hvilket er lidt mere end de sidste 2 år hvor jeg per blad har givet ca. 15 kr. per blad. Og det endda som dansker, amerikanerne får det meget billigere, men fordi det skal sendes interntionalt bliver det lidt dyrere.

Herhjemme koster det over 90 kroner i bladkiosken, så jeg nyder virkeligt at det blad som er så lækkert og virkeligt betyder meget for mig, det er så billigt ;-)


Hvis du skulle få lyst til at få et abonnement så kan man gøre det her : http://www.oprah.com/omagazine.html

Ingen kommentarer:

Send en kommentar