tirsdag den 28. september 2010

Ubeslutsom

Jeg prøver at arrangere en lille mini-ferie for mig og Kenneth, men kan bare overhovedet ikke beslutte mig! Tror det er frygten for at kunne have valgt noget bedre/billigere der gør det svært at tage beslutningen.

Gider ikke flyve, det skal ikke være i Danmark og det skal ikke koste en bondegård. Må gerne være tæt på vandet og stadig have noget by der er værd at se på...forslag?

Jeg tænker Skåne må være et oplagt sted, men når jeg kigger så er det supersvært at bestemme om det ene vil være bedre end det andet.
Ved ikke hvor det kommer fra, har aldrig haft det sådan med at booke ferier før, ved som regel præcis hvad jeg vil haha.

kh
Anja

3 kommentarer:

  1. Hey Anja, ellers er Tyskland altså hyggelig! Gå der ikke tog mod syd? Rostock eller Wismar? Kh. Hanne

    SvarSlet
  2. Ja tænkte faktisk også på Tyskland, nu må jeg få kigget på det. Kan du anbefale nogle gode hoteller fra dine ture til Tyskland?

    SvarSlet
  3. Eller hvad med Stockholm? Der er jo en masse søer omkring Stockholm, og det er altså en virkelig hyggelig by!
    /Eva

    SvarSlet