lørdag den 25. september 2010

The pain chronicles og zen weekend

Jeg læste dette interview her i mit elskede O Magazine og måtte bare have bogen!



Jeg har levet med smerte de sidste 10 år og nogle gange må jeg sgu indrømme at jeg har haft den tanke der hed " er det bare noget jeg bilder mig ind?" specielt da jeg ikke kunne få nogen diagnose, noget svar på hvorfor jeg havde så ondt.
Denne bog er en blanding af personlig fortælling og videnskab. Jeg glæder mig til at læse den og måske få nogle aha-øjeblikke, noget spændende ny viden om smertebehandling i fremtiden ( håber flere læger vil tænke kost og kosttilskud ind over) og måske en følelse af at andre har det ligesom mig og engang imellem også føler at de er blevet tossede ;-)

Andre bøger jeg glæder mig til at læse de kommende uger : Vandrende sjæle af Stephenie Meyer (forfatter til de populære Twilight bøger) og så dem jeg endnu ikke ejer men MÅ have : Raw Cake af Caroline Fibæk, billederne alene gør en i godt humør, Zero Limits og Women, food and God and Geneen Roth.

Ellers er denne weekend til rekreation, for efter at have været syg de sidste par uger trænger jeg til kærlig selvomsorg og masser af sunde grøntsager.

God weekend.

kh
Anja

2 kommentarer:

  1. Tak fordi du deler, lod mig lige inspirerer til en masse god læsning.
    Kh
    Anne-Mette

    SvarSlet
  2. Det var så lidt :-) Tak for din kommentar, det gjorde mig glad at vide at nogen får noget ud af mine blogs om bøger. kh Anja

    SvarSlet