søndag den 19. september 2010

rydde-op meditation

Mit hjem roder! Ikke så meget udenpå længere, dét fik jeg endelig sat skik på i løbet af ugen, og godt man ikke er bange for kæmpe fnullermænd på størrelse med en kat!
Nej inden bag alle skufferne og  skabslågerne roder det, og nu skal det være! Her i denne dejlige søndagsformiddagsolskinsvejr skal jeg være modig nok til at smide ting ud/give videre, som jeg ikke bruger, men bliver ved med at tro at jeg nok en dag gør. Men jeg har læst og hørt mange steder at man kan se sådan på det at man gør plads til noget nyt, så jeg vil se sådan på det.

og så ville det ikke gøre noget hvis jeg fik plads til en efterårsfrakke, et par vinterstøvler og mange par bukser ;-)

Jeg føler mig helt i zen-mode, men det er nok også fordi at der er efterår i luften og det er bare min yndlingsårstid ;-)

Købte granatæbler igår og glæder mig til at lave salat med dem, disse små rubiner der smager så saftigt!

kh
Anja

2 kommentarer:

  1. Hej Anja

    Kender det alt for godt! Jeg har også enkelte skuffer og låger, der gemmer bunker 'gode' sager... det kræver mod og kvindehjerte at smide sin historie ud! Det er der, jeg er nået til!

    Working on it!

    KRAM

    SvarSlet
  2. Go for it! Jeg kan sige dig det gi'r overskud at få det sendt videre!

    kh
    Annika

    SvarSlet