onsdag den 29. september 2010

The Right Time - tror du på tegn ?

Altså sådan nogle man får fra Universet/Gud/whatever man vil kalde det ? Det gør jeg og de kommer tit fra radioen af! Og jeg hører ikke radio derhjemme så derfor tror jeg endnu mere på lydbudskaberne når de indfinder sig i mit øre på det spooky rigtige tidspunkt.


Idag gjorde jeg noget stort for mig. Noget som jeg egentlig har frygtet lidt, noget som holder mig ansvarlig for de håb og løfter jeg går og giver mig selv og da det var overstået kom der lige pludselig lyd nede fra gulvet, fra en lille radio i receptionen hvor jeg stod og betalte for det netop overståede "store".

Hvad blev der så spillet? Jo, der blev spillet "The Right Time" af mit yndlingsband The Corrs.

Budskabet var ikke til at tage fejl af :

" This is the right time
once in a lifetime "


!!!


Så følte jeg mig sikker indeni om at dette skridt var det rigtige.



Kender du det?

Har du lyst til at høre sangen som hjalp mig idag så klik her

kh
Anja

p.s. det "store" var at gå til diætist og få lagt en plan for vægttab.

2 kommentarer:

  1. Jeg synes at det var et rigtigt fint tegn du fik, Anja. Jeg tror på flow og forsøger derfor at være mere opmærksom på tegn / instrukser. Et eller andet sted tror jeg at, for mig handler det om at når jeg følger mit inderste, er det som om jeg er "in alignment" med universet. Dette kan så skabe "tegn", der bekræfter det jeg kan mærke indeni. Men jeg må ærligt indrømme at jeg ikke ved om det er hønen eller ægget... og det er jo enlig også ligegyldigt ! :-)

    Tillykke med din beslutning!

    Kærlige hilsener
    Annika

    SvarSlet
  2. ja hønen eller ægget...
    Kan rigtigt godt lide det billede du tegner, af at når man er i kontakt med sit inderste så er man mere åben for inputs fra universet.

    SvarSlet