mandag den 8. november 2010

Første skridt

Første skridt på vej til at være et fuldfedt opladet og sprængfyldt- med -energi -batteri er taget:
Jeg lider (stadigvæk, om end jeg ikke fatter det) af D-vitamin mangel.

Så nu skal der åbenbart tungere skyts til. Lægen har oppet dosis og jeg har fundet en flydende variant , da jeg hører rundt omkring at det skulle være lettere at optage.

Jeg har købt den på http://www.greathealth.eu/

Næste skridt er en samtale med lægen ( som så først lige kunne lade sig gøre den 26. nov fra lægens side... nå ja, for mit liv render jo ingen vegne! ) i håb om at finde flere ting vi kan fikse.

I mellemtiden læser jeg mig klogere på hormonfunktioner og kirtler. Hvis jeg da så bare var frisk nok til at huske noget af det haha.

Orker nærmest ingenting så bliver nødt til at lave snydetricks, såsom at blende grøntsager i smoothien, for ellers orker jeg ikke at tygge dem (!).

Men alt er nu ikke elendighed, jeg kan mærke at den første lampe er begyndt at lyse, dvs. der er kommet lidt strøm på.

HURRA for det!

kh,
Anja

4 kommentarer:

  1. Hurra! Og dejligt at du håndterer udfordringerne :-) Den der med d-vitamin mangel er jeg også på!! Det er lidt vildt så sunde, som vi er! God bedring, søde!

    SvarSlet
  2. God bedring, Anja! Håber du får det bedre snart!

    SvarSlet
  3. takker for god bedring vibes ;-)

    Hanne- tager du også flydende d-vitamin så ?

    SvarSlet
  4. Kunne ikke lade være at grine lidt af kommentaren om grøntsagerne, for ved præcis hvordan det føles at være helt uden batterier. Er dog glad for at høre at der er lidt fremgang!Så tillykke med den lille sejt - og må der komme mange flere :-)

    SvarSlet