mandag den 15. november 2010

Iværksat af Kvinder

Jeg har lige læst denne bog som er et must for kvinder med en selvstændig i maven! Iværksat af Kvinder, skrevet af Charlotte Wendt Jensen.
De forskellige fortællinger fra de seje damer i forskellige brancher, samt de gode tips og råd i sidste del af bogen, har for mig, taget brodden af den nervøsitet og skræk for det selvstændige liv, der eller holder mig fast i at blive stående på kanten, istedet for at springe ud.

Det er hudløs ærlig fortælling; dét er benhårdt at være selvstændig, du risikerer at miste venner, penge og meget andet. Men fordelen ifølge de interviewede kvinder er at du får lovtil at arbejde med din hobby.

Jeg har fået så meget blod på tanden og bobler af gode idéer så denne bog skal være fast inventar på min bogreol.

1 kommentar: