tirsdag den 2. november 2010

batteri-problemer

Det er næsten lidt komisk det her; dét med batterier er vist et tema for mig i denne uge. Både de rigtige slags og mine energi-batterier.

Ville rigtig gerne vise den flotte sten jeg har købt idag, men batterierne døde på kameraet imens jeg var igang og jeg købte ikke nogen af dem jeg ellers stod med udsigt til i Tiger idag...
Syntes det var lidt komisk :-)

Så billedet af stenen kommer en anden dag. I Tiger inde i København fandt jeg sådan nogle dekorationssten, som var hjerteformede og i forskellige farver med skrift på. Der var friendship, luck, happiness og peace.
Jeg købte den fine lyserøde med skriften peace på. Har gået og ledt efter ting til hjemmet som kan minde mig om zen, og denne her duer ihvertfald til det. Og så kostede den en ti'er.

De personlige batterier er stadig i opladeren, og jeg skal have taget en masse blodprøver imorgen for at se om svaret på mine symptomer findes der. Er ved at være træt af at være træt og en masse andre ting.

HURRA for næsten at :
- sove, da jeg lagde mig træt til eftermiddagslur
- få hentet pakken på posthuset, som så først kunne hentes fra imorgen...

HURRA FOR FULDBYRDET SUCCESS:
- fik sgu lavet mine strækøvelser imorges -woop-woop!
-fik købt mig en spansk-dansk ordbog

kh
Anja

1 kommentar:

  1. Hey - god fordeling mellem næste og fuldbyrdet ;-) Woop!! Kh. Hanne

    SvarSlet