onsdag den 17. november 2010

Jeg elsker mit visionboard fordi...

Jeg lavede det udfra hvilke farver der inspirerer mig, hvilke mennesker jeg kan lide at se på, og de ting jeg ønsker mig i mit liv. Det er ikke det første visionboard jeg har lavet, men det er det som har hængt oppe i længst tid. Og grunden til det er at jeg bliver ved med at lære om mig selv af det! Dét er dybt!

Der dukker flere og flere lag op og det går op for mig mere og mere hver dag at det absolut ikke er tilfældigt hvad jeg har valgt at hænge op.

Forleden slog det mig at alle de mennesker jeg har klippet sammen lever af det der virkeligt rører dem indeni. Det der laver kilder i deres maver og som de ville gøre alligevel, selv hvis det bare var en hobby. Og det er det der gør dem så gode. Det er noget jeg har ledt efter hos mig selv, og er gået igang med at dyrke.

For mig har det betydet at kigge bagud, tilbage til min barndom. De ting jeg synes var sjove at lave dengang og som jeg brugte timer på for min egen fornøjelses skyld, er ting jeg sagtens kan lave i en mere voksen version.

Jeg kan kune anbefale visionboards ;-)

4 kommentarer:

  1. Tak for kigget, Anja - meget inspirerende!

    SvarSlet
  2. Hvor er det et smukt visionboard, Anja. Og så mange inspirerende mennesker. God indsigt at de alle laver noget de brænder for. Meget god indsigt. Tak for inspirationen og for at du deler!

    SvarSlet
  3. Ja det er da godt nok meget meget smukt. Det er du virkelig god til! Mine visionboards kommer altid til at afspejle at jeg er lidt for kaotisk til at have noget med papir, saks og lim at gøre. Ikke engang dem hvor jeg sætter det op med nåle bliver flotte. Men de virker alligevel og det er jo det vigtigste. Dit er altså virkeligt smukt! Dejligt talent at have Anja, good for you.

    SvarSlet
  4. Wow hvor er det smukt Anja! Det er så lyst, venligt og inspirerende. Jeg skal have opdateret mit visionboard, da det ikke lige afspejler den ændring jeg har lavet i mit liv for nyligt. Meget inspirerende...

    SvarSlet