mandag den 15. november 2010

Kender du til stress?

NYT!!!!!! Interviews vil finde sted i Januar/februar 2011

Både til den lille daglige stress på arbejdet, i trafikken, derhjemme med børnene eller måske i forhold til studier?
Eller til den mere alvorlige stress, der har ædt sig ind på dit liv og snuppet tøjlerne? Har du et godt råd til andre i samme situation? Har du selv prøvet en motionsform, noget mad, en meditation eller en ændring af vaner der kunne fjerne din stress ?

Har du eller kender du nogle der har prøvet at blive ramt og er kommet ud på den anden side, som et mere helstøbt, dybt og harmonisk menneske?

Kunne du tænke dig at være med i min bog?
En nem og inspirerende guide til kvinder der står dér midt i stress-kaos´et, og har brug for at høre fra andre der har prøvet det.Som kan sætte sig i deres situation og forstå . Som ved hvad der virker for dem personligt, som kunne hjælpe andre.
Jeg bidrager med min egen stress historie og tips, og bogen vil være smækfyldt med øvelser, tips og råd fra eksperterne ; både dem der er blevet personlige eksperter ved at have prøvet det på egen hånd, samt fagfolk der hjælper folk i stressramte situationer hver dag.

Hvis du kunne tænke dig at være med i min bog, eller kender én du tror der kunne tænke sig det, så skriv en kort mail om dig selv og din stresshistorie til sundvane@gmail.com

Kærlig Hilsen
Anja

(der nu har siddet så længe i batteriopladeren at kreativiteten igen flyder, D-vitamin er min nye helt! ;-) )

1 kommentar:

  1. Cool, smukke :-) det glæder jeg mig til at høre mere om!!

    SvarSlet